دِلـــَــم میـــگِـهــ

امام صادق (ع) : دل به نوشته مکتوب اعتمادمیکند وآرام میگیرد. اصول کافی جلد یک صفحه52



امام علی(ع) فرمودند: آگاه باشيد كه دانش آينده،
اخبار گذشته
و درمان دردهايتان
و نظم ميان شما،

در قرآن است

نهج البلاغه ص223 ، خطبه 158

دِلـــَــم میـــگِـهــ

امام صادق (ع) : دل به نوشته مکتوب اعتمادمیکند وآرام میگیرد. اصول کافی جلد یک صفحه52

دِلـــَــم میـــگِـهــ
آخرين نظرات
  • ۱۰ شهریور ۹۵، ۲۳:۲۹ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    خداروشکر :)

I need reset

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۱ ب.ظ
موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۴/۰۶/۳۱

نظرات (۱)

سلام عرض مینمویانانم:)
من یه انتقاد بکنم:|
من از افکارتون و دلتون خبر ندارم اما این پست و دوتا پست قبلی کلا زیاد چیزای جالبی نبودن
البته این وبلاگ شماس نه من ببخشید اگه پررویی میکنم خخخخ
کلا ادمی نیسم که همیشه چشم بسته تعریف کنم:| 
پاسخ:
سلام عرض نمویاناییدم :)
حتمن...
درمورد افکارم و حالاتم ..سعی میکنم اینجا بیانشون کنم تا حدودی!!
اما بعضیاشون ثابت اند و بعضی گذرا..
این سه تا پست ""شاید"" بشه گف از احوالات گذرا هستن..
واقعن نیاز ب ریستارت داشتم و انقد حالم خراب بود که..(شما مهندسین و فرق ریستارت و ریست رو میدونین)
ریستارتم کردن و الان حالم عالی:)..برای عالی موندنم دعا کنین..
از انتقادتون بسیار هم خوشحالم نمویاناییدین :)


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">