دِلـــَــم میـــگِـهــ

امام صادق (ع) : دل به نوشته مکتوب اعتمادمیکند وآرام میگیرد. اصول کافی جلد یک صفحه52



امام علی(ع) فرمودند: آگاه باشيد كه دانش آينده،
اخبار گذشته
و درمان دردهايتان
و نظم ميان شما،

در قرآن است

نهج البلاغه ص223 ، خطبه 158

دِلـــَــم میـــگِـهــ

امام صادق (ع) : دل به نوشته مکتوب اعتمادمیکند وآرام میگیرد. اصول کافی جلد یک صفحه52

دِلـــَــم میـــگِـهــ
آخرين نظرات
  • ۱۰ شهریور ۹۵، ۲۳:۲۹ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    خداروشکر :)


ازوناس که وختی میبینی یه دنیاااااااااااا حرف میاد تو ذهنتو و قدرت به زبون اوردن هیچ کدومشو نداری... انگار زبونم قفل میشه .. فقط گریه فقط گریه

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۴/۰۵/۲۰

نظرات (۱)

این عکسو که دیدم یه لحظه فکر کردم اگه برم یه همچین جایی چی باید بگم ؟؟ چجوری بخوام ؟! چی کار کنم . والا ما نه پیش اینا آبرو داریم نه پیش خدا . اما تنها کسایی هستن که میدونیم میتونیم بریم بهشون متوسل بشیم بدون هیچ منتی 
پاسخ:
اول باید سلام کنی بعدم بشینی با ارامش نگاه کنی
منم همین مشکلو دارم اولش با خودم میگم میرم اونجا فلان دعاهارو میکنم اما وقتی وارد صحن میشی همش یادت میره یا نمیدونم اصن نمیتونه ادم دعا کنه
من فک میکنم این بخاطر ارامشیه که صاحب اون مکان ب قلب ادم میده

عاره وقتی به این فک میکنی که اگه ب این بزرگوارا متوسل نشیم هیچی دیگه برامون نمیمونه ...از ته دل خواسته هاتو میگی و منکه تو همچین موقعیتی برا همه ی عالم و عادم دعا میکنم الا خودم :| نمیدونم چرا یادم میره برا خودم دعا کنم:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">