دِلـــَــم میـــگِـهــ

امام صادق (ع) : دل به نوشته مکتوب اعتمادمیکند وآرام میگیرد. اصول کافی جلد یک صفحه52



امام علی(ع) فرمودند: آگاه باشيد كه دانش آينده،
اخبار گذشته
و درمان دردهايتان
و نظم ميان شما،

در قرآن است

نهج البلاغه ص223 ، خطبه 158

دِلـــَــم میـــگِـهــ

امام صادق (ع) : دل به نوشته مکتوب اعتمادمیکند وآرام میگیرد. اصول کافی جلد یک صفحه52

دِلـــَــم میـــگِـهــ
آخرين نظرات
  • ۱۰ شهریور ۹۵، ۲۳:۲۹ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    خداروشکر :)

حال نوشت

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ق.ظ
قبلنا نویسنده ی خوبی بودم تو مسابقات شرکت میکردم و خیلی وختا برنده میشدم
همیشه فک میکردم این هنر همیشگیه و هیچ وخ حتی ب ذهنمم خطور نمیکرد روزی ب حال نویسنده ها حسرت بخورم....
نمیدونم چنین حسی رو تجربه کردین یانه ولی خیلی وختا چیزی که تو ذهن هس لازمه در قالب کلمات پیاده شن ..اما این پیاده کردنه مهارت میخاد...
که اگه نداشته باشی تو میمونی و کلی حرف و تفکر جور واجور که معلوم نیس ذهنت چطوری میخاد باهاشون کنار بیاد.
الان کلی افکار پراکنده دارم که نمیدونم کدومشونو بنویسم یا حتی چطوری بنویسم...
چنتا کار نیمه کاره دارم که دست و دلم برای انجامشون سسته..
دیدین ازون وختی که اذان رو میگن تا وختی که نمازتو نخوندی انگار ی بار سنگینی رو دوشته ی حسی که انگار نمیتونی هیچ کاری انجام بدی .. یا یه طور دیگه بگم...
خونه کسی که میرین مثلن میرین اشپزخونش کمکش کنین یه جوریه چون نمیدونی چی کجاس و قلق اشپزخونش دستتون نیس انگار یکی دستاتونو بسته نمیدونین چیکارکنین :|
ی حس این شکلی دارم :|

خدایا اون هنر نویسندگی رو دوباره بهم برگردون خیلی نیازش دارم :'(


موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۴/۰۶/۲۳

نظرات (۳)

خواهش میکنم ممنون

امیدوارم حست برگرده
پاسخ:
ان شالله ...
سلام
واقعا خوشا به حال شاعرا

یاعلی
پاسخ:
سلام
بله :)
یاعلی (ع)
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۳۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
پس قربون دستت بگو حس منم پس بده
پاسخ:
امیدوارم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">