دِلـــَــم میـــگِـهــ

امام صادق (ع) : دل به نوشته مکتوب اعتمادمیکند وآرام میگیرد. اصول کافی جلد یک صفحه52



امام علی(ع) فرمودند: آگاه باشيد كه دانش آينده،
اخبار گذشته
و درمان دردهايتان
و نظم ميان شما،

در قرآن است

نهج البلاغه ص223 ، خطبه 158

دِلـــَــم میـــگِـهــ

امام صادق (ع) : دل به نوشته مکتوب اعتمادمیکند وآرام میگیرد. اصول کافی جلد یک صفحه52

دِلـــَــم میـــگِـهــ
آخرين نظرات
  • ۱۰ شهریور ۹۵، ۲۳:۲۹ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    خداروشکر :)

اینم حرف دله

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ب.ظ

             حالی  برای از تو نوشتن نیست ... درگیر  کار و بار  خودم هستم ...

          

            گفتم که فکر کار خودت باشی ... چندی ست  فکر کار خودم هستم ...

          

           شیطان حریف عقل و جنونم نیست ... از دست های سبز خدا دورم ...

      

           آنقدر ملحدم که خودم چندی  ست ... مشغول سنگسار خودم هستم ...

 

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۴/۰۳/۱۴

نظرات (۱)

وصف حال ماست؛بدجور!
پاسخ:
بدجوووور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">