دِلـــَــم میـــگِـهــ

امام صادق (ع) : دل به نوشته مکتوب اعتمادمیکند وآرام میگیرد. اصول کافی جلد یک صفحه52



امام علی(ع) فرمودند: آگاه باشيد كه دانش آينده،
اخبار گذشته
و درمان دردهايتان
و نظم ميان شما،

در قرآن است

نهج البلاغه ص223 ، خطبه 158

دِلـــَــم میـــگِـهــ

امام صادق (ع) : دل به نوشته مکتوب اعتمادمیکند وآرام میگیرد. اصول کافی جلد یک صفحه52

دِلـــَــم میـــگِـهــ
آخرين نظرات
  • ۱۰ شهریور ۹۵، ۲۳:۲۹ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    خداروشکر :)

نازنینم ادم....

پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۱۷ ب.ظ

حضرت آدم وقتی داشت از بهشت بیرون میرفت؛خدا گفت:
نازنینم آدم، باتو رازی دارم ؛
اندکی پیش تر آی ...
آدم آرام و نجیب آمد پیش ؛
زیر چشمی به خدا می نگریست ؛
محو لبخند غم آلود خدا ،
دلش انگار گریست ..!
گفت : نازنینم آدم ؛
(قطره ای اشک ز چشمان خداوند چکید ...)
یاد من باش که بس تنهایم ؛
بغض آدم ترکید ؛
گونه هایش لرزید ؛
به خدا گفت :
من به اندازه ی گلهای بهشت ؛
من به اندازه ی عرش ؛
نه...نه...
به اندازه ی تنهاییت ای هستی من ؛
دوستت دارم ..!
آدم کوله اش را برداشت ؛
خسته و سخت قدم بر میداشت ؛
راهی ظلمت پرشور زمین ؛
زیر لبهای خدا باز شنید ؛
نازنینم آدم ؛
نه به اندازه ی تنهایی من ؛
ن به اندازه ی گلهای بهشت ؛
ک ب اندازه یک دانه ی گندم ؛
تو فقط یادم باش !
تو فقط ...

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۴/۰۱/۲۷

نظرات (۴)

۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۲۸ بنت الهدی حسینی
حالا از این نمایشگاه تا نمایشگاه سال دیگه فرصت برای خرید کتاب خیلی هست.
خصوصن که اینطور به جریان توزیع کتاب هم کمک میشه.
پاسخ:
فرصت بشه حتمن :)
ولی نمایشگا یه چی دیگس ;)
ی متن قطره چکون مخصوص شما :)
نخونین نامردینا
چون دوس داشتم بیشتر بنویسم ولی گفتم شاید شما نخونین
پاسخ:
مررررسییییییییی حتمن میام میخونم :)
ادامه شو برا قسمت بعد بنویسین اینجوری قسمت قسمت کل متن طولانی رو میخونم خخخ^_^
واقعن می دونست این رو ... ؟
پاسخ:
ینی میخاین بگین نمیدونست؟؟!!
ی دونه گندم
:)
او می دانست ما ...
پاسخ:
عاره میدونست....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">