دِلـــَــم میـــگِـهــ

امام صادق (ع) : دل به نوشته مکتوب اعتمادمیکند وآرام میگیرد. اصول کافی جلد یک صفحه52



امام علی(ع) فرمودند: آگاه باشيد كه دانش آينده،
اخبار گذشته
و درمان دردهايتان
و نظم ميان شما،

در قرآن است

نهج البلاغه ص223 ، خطبه 158

دِلـــَــم میـــگِـهــ

امام صادق (ع) : دل به نوشته مکتوب اعتمادمیکند وآرام میگیرد. اصول کافی جلد یک صفحه52

دِلـــَــم میـــگِـهــ
آخرين نظرات
  • ۱۰ شهریور ۹۵، ۲۳:۲۹ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    خداروشکر :)

حالم عالی :)

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۸ ب.ظ

نه بسته ام به کس دل
نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها رها من

ز من هر آن که او دور
چو دل به سینه نزدیک
به من هر آنکه نزدیک
از او جدا جدا من

نه چشم دل به سویی
نه باده در سبویی
که تر کنم گلویی
به یاد آشنا من

ستاره ها نهفته
در آسمان ابری
دلم گرفته ای دوست
هوای گریه با من
هوای گریه با من


اینم اهنگ بسیار زیبای همین شعر بگوشینش :)

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۴/۰۷/۰۱

نظرات (۷)

از اون آهنگاییه که پاییز میچسبه :)
پاسخ:
:))
۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
رها رها رها من...

همیشه همیشه میخونمش دوسش دارم
پاسخ:
اینم دوسِت داره :))
قشنگه
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۷:۳۹ علی رسولان
حال خوبتون مستدام
پاسخ:
ان شالله ..ممنون

سلام
چقـــــدر عالی که حالتون عالیه
بسی خوشحال شدم :)

یاعلی
پاسخ:
سلام عزیزدلم :)
همیشه شاد باشید ان شالله..

یاعلی (ع)
خوووبع ...ان شاالله همیشه عالی باشین:)
پاسخ:
تچکر مینمویانم :)
ان شالله ..شماهم!
این شعر خیلی قشنگه ... لایک
پاسخ:
بعلع ..تچکر :)
رها رها رها من...:)
عالی بود...
ممنون از انتخابتون
پاسخ:
قابل شمارو نداش:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">