دِلـــَــم میـــگِـهــ

امام صادق (ع) : دل به نوشته مکتوب اعتمادمیکند وآرام میگیرد. اصول کافی جلد یک صفحه52



امام علی(ع) فرمودند: آگاه باشيد كه دانش آينده،
اخبار گذشته
و درمان دردهايتان
و نظم ميان شما،

در قرآن است

نهج البلاغه ص223 ، خطبه 158

دِلـــَــم میـــگِـهــ

امام صادق (ع) : دل به نوشته مکتوب اعتمادمیکند وآرام میگیرد. اصول کافی جلد یک صفحه52

دِلـــَــم میـــگِـهــ
آخرين نظرات
  • ۱۰ شهریور ۹۵، ۲۳:۲۹ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    خداروشکر :)

اهنگ باید اروم باشه

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۰ ب.ظ



دلم یه جاده ی این شکلی میخاد...

یه ماشین و سرعت....

یه اهنگ توپ...


سرعت ماشین و اسم اهنگو شما بگین...

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۴/۰۵/۰۳

نظرات (۱۳)

چه جالب
:)
پاسخ:
نظرتو نگفتی؟!
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۵ پلڪــــ شیشـہ اے
همه چی باید آروم باشه وگرنه حال خوبم فوت میشه!

سرعت ماشین وحشتناکه، آهنگم که من صحبتی ندارم :|

همه چی آرومه ... :)
پاسخ:
عع شمام که سرعت دوس ندارین:|
یه اهنگ اروم میچسبیدا O_o

کی گفته هیچکی سرعت دوست نداره !! من خودم انقده تند میرم . هی من میگم بیا بریم تو نمیای -___-
پاسخ:
منکه گفتم میــــــــــــــــــــــاااااااااااااااممممممممممم @_@
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۴ مامان مرضیه:)
سرعت دوس میدارم ولی اینجا آرووووووووم
میخوام بیشتر تو این جاده باشم و از این هوا لذت ببرم...
میخوام بیش از اندازه اینجا نفس بکشم:)
پاسخ:
عااااااااااهااااااااااااع خووووبه *_^
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۱۱ مامان مرضیه:)
سرعت متوسط با یه آهنگ آروم
پاسخ:
عع چرا هیشکی سرعت دوس ندارهههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
فکرشو بکن تو جاده باشی با یه آهنگ ملایم دستو بذاری رو دست عشق بعد یهویی یه کامیون از روبرو بیاد بزنه جفتتون رو هم له کنه تا بفهمی تو جاده نباید از این مسخره بازیآ درآورد!

:))

جدای شوخی آهنگش مهم نیست اصن نبود هم مهم نیست
جاده لغزنده است  و خطری اصن سرعت نباشه بهتره وگرنه به سرنوشت بالایی ها دچار میشیدآ

وای چقدر حاشیه یه سوال پرسیدیآ..
من عاشق آهنگهای سنتی مث آهنگهای علیرضا قربانی و سالار عقیلی ام
از این باشه با یه آدم پایه و درست حسابی حالا پراید باشه چی میشه آروم میریم!!
:)
پاسخ:
ههههخخخخخخخخ وااالااع این قرطی بازیا چیه:)))

نع میخام کلن به هیچی فک نکنم اون موقع حتی لغزندگی و خطرو...

عب نداره *_^

اهنگ سنتیم خوبه:)

چه دید جالبی :))
سلام
من معمولا با سرعت بالا کنار نمیام و سریع معترض میشم دیگه اینجور جاده ها که دیگه هیچی
آهنگم معمولا آهنگایی با ریتم ملایم و آروم دوست دارم قبلا بیشتر به اسم آهنگ و خواننده اش توجه می کردم ولی الان دیگه نه
یه جمع شاد رو ترجیح میدم آهنگ و پیاده و سوارش مهم نیست
:)

یاعلی

پاسخ:
ولی من عاشق سرعتم... بشدت با اهنگ ملایم موافقم
این جمع شاد چه پیشنهاد خوبی بود...اینم خوبه ^_*

علی یارتون :)

من سرعت ماشین رو نمیگم اما اسمشو میگم دیگه خودتون سرعتشو تصور کنین:))
لامبورگینی اونتادور
اهنگ مهم نیست بود و نبودش.. برا من اون کسی مهمه که کنارمه :)
پاسخ:
اوووووووووووووووووو ابیییول خوووععععبههههه

صد البته که نفر کناری بسسسیار مهمه :))) ^_*
کی بریم ؟؟ جادش از من آهنگش از تو :| 
جمشید خوبه ؟؟ آرومه تهش هم میزنیم تو سر هم گریه میکنیم خخخخ تف :|

پاسخ:
منکه همین الانم بگی حاضرم برم:|

کشتی مارو با این جمشید بااو ول کن :)))))

خخخخخخخخخ تف:|
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۳ صحبتِ جانانه
پیاده
بی آهنگ
اگرم توی ماشین باشم
آهنگ مهم نیست
نفر کناری مهمه:)
پاسخ:
اوووووممممممم پیادم خوبه من بخاطر سرعتش گفتم ماشین سرررعت دوس دارم ^_^

ای جان :))) نفر کناریو خوب اومدی *_^
باشععععععع:))))

پاسخ:
آورین :)))
توچیه نظرت؟
پاسخ:
بذا عاخر سر نظر خودمو بگم *_^
سرعت 120-140
غم دنیاس محمدعلیزاده:|
کلن شادمهر...
پاسخ:
ماشالله سلیقه :)
خوب بود مرسی ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">