دِلـــَــم میـــگِـهــ

امام صادق (ع) : دل به نوشته مکتوب اعتمادمیکند وآرام میگیرد. اصول کافی جلد یک صفحه52



امام علی(ع) فرمودند: آگاه باشيد كه دانش آينده،
اخبار گذشته
و درمان دردهايتان
و نظم ميان شما،

در قرآن است

نهج البلاغه ص223 ، خطبه 158

دِلـــَــم میـــگِـهــ

امام صادق (ع) : دل به نوشته مکتوب اعتمادمیکند وآرام میگیرد. اصول کافی جلد یک صفحه52

دِلـــَــم میـــگِـهــ
آخرين نظرات
  • ۱۰ شهریور ۹۵، ۲۳:۲۹ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    خداروشکر :)

برین بیرون :|

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۲ ب.ظ


موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۴/۰۴/۲۵

نظرات (۵)

۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۶ مامان مرضیه:)
قلفونت بلم:)
پاسخ:
فهههدااااااااا
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۲ مامان مرضیه:)
نیدونم اودد جفتی...عَــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ:(
پاسخ:
ببـــــــــشششخیییییییییییییییییند  عـَـــــــــــــــــــــ ;(
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۲۰ مامان مرضیه:)
برم الان؟؟؟؟ :|
پاسخ:
نه ماااااااااماااااااانیییییییییی کجااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عاقا باشه منم قانع شدم..انشا مینویسه :|
پاسخ:
ههههخخخخخخ دفه عاخرتون باشه انقد دیر قانع میشیناااا #_#
;( اصن بم برخورد میرم دیگه نمیام ..کامنت بی کامنت 
پاسخ:
راستش ازین عکسه خوشم اومد یه حسی بش داشتم ولی نمیتونسم حسمو توصیف کنم خیلی تو ذهنم کلنجار رفتم عاخرش فک کردم هرکی ازین خوشش نمیاد نگاش نکنه ازینجا بود که عصابم بهم ریخ انقد که دیگه گفتم برین بیرون:|
قرص مرص نمیخورم:|
ولی قول دادم برم دکتر میدونم خوب میشم:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">